קורס מטפלות סיעודיות

תפריט
קטגוריות

מדוע צריך קורס מטפלות סיעודיות מקצועי?

במרבית המדינות המערביות המתקדמות, עובד אינו יכול לעבוד בעבודה סיעודית אם לא עבר הכשרה בסיסית בסיעוד. לצערנו בארץ אין הגבלה שכזו, ואנו עדים לעובדים זרים רבים שמגיעים ללא הכשרה ובמקרים רבים ללא אוריינטציה, נכונות אמיתית או הבנה מספקת בכדי לעבוד בתחום הסיעודי.

אנחנו כאן כדי לשנות את זה, מתן שירותי רווחה מציעים הכשרה מעשית שמספקת לעובד הזר של הוריכם כלים, מיומנויות וידע אודות התחום הסיעודי ואף התמקצעות בתחום ספציפי (טיפול בחולי סרטן, טיפול ועבודה עם חולי אלצהיימר ודמנציה וטיפול באוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים).

הקורס הוא למעשה חלק מתוכנית לימודים רחבה, סיומו מספק לסטודנט תעודת BTEC המוכרת בלמעלה משמונים מדינות ברחבי העולם. תעודה זו היא למעשה תעודה מקצועית ומשמשת ככלי לבדיקת רמתו והכשרתו של העובד הסיעודי.

קורס מטפלות סיעודיות למה? ואיך?

i found you!בית הספר להכשרת עובדים זרים קם מתוך צורך של המשפחות שהקרובים להם שזקוקים לטיפול סיעודי יקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ובהתחשב במציאות הנוכחית לא תמיד כך הדבר והם נאלצים לשאת את עול הטיפול בעצם או לחילופין להסתפק במה שהשוק מציע (עובד זר לא מיומן ללא כל ניסיון או רקע סיעודי) תוך לקיחת סיכון שהעובד יעזוב את מקום עבודתו והמטופל, כל זאת בגלל שאין לו הכשרה והכוונה מספקת.

הקורס שאנו מציעים בנוי באופן כזה שמאפשר לעובד הזר גמישות ויכולת להמשיך לעבוד במשרה מלאה מבלי לפגוע ברצף הטיפול של המטופל שלו. הקורס מתקיים אחת לחודש בימי ראשון בבית ספר בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב. כך, שמלבד היכולת להתאים את תכני הקורס לצרכי המטופל וההכשרה המקצועית, העובד מקבל ליווי ותמיכה בכל תקופת העסקתו. תמיכה זו מפחיתה באופן משמעותית את הופעתם של התנהגויות חריגות מצד המטפל (התקפי זעם, אלימות והתעללויות).

קורס מטפלות, אז מה יוצא למטופל ולמשפחתו?

בראש ובראשונה המשפחה זוכה במטפל או מטפלת סיעודית שיודעים מה הם עושים, מטפל שמבין את משמעויות הטיפול הסיעודי על כל גווניו, מכיר את הצרכים הייחודים של המטופל שלו ויודע להתמודד עם קשיים והחמרה שעלולים להופיע בהמשך הדרך. שנית, המטפל עצמו זוכה בתעודה מקצועית שמוכרת ברחבי העולם ויכולה ללוות אותו בסיום העסקתו בישראל. ולבסוף, נכונות המשפחה לשלוח את העובד להכשרה שכזו מעלה את מוטיבציית העובד לעבודה ואת נכונותו (ונאמנותו) להישאר במקום עבודתו לאורך זמן.

 

מה הן הנחיות הביטוח הלאומי להכשרת מטפלים סיעודיים

 המטרה: להקנות לעובד סיעודי (זר או ישראלי) ידע בסיסי בעזרה לקשישים, הבנת התפקיד ומקומו של העובד באירגון או חובתו כלפי האדם בו הוא מטפל.
אנו בחברת מתן שירותי רווחה בע"מ מקפידים כי כל המטפלות הסיעודיות שלנו יקבלו את ההכשרה המקצועית המתאימה, על מנת שיוכלו להעניק ללקוחותינו את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר. 
 
קורס מטפלות ייחודי ומקצועי מהווה הכשרה ברמה גבוהה.
 
 לכן הקמנו מרכז הכשרה מקצועי ומורשה הנקרא אביעד שרותי רווחה, במסגרתו אנו מקיימים קורס יסודי ומקיף, הנותן מענה לכל הבעיות איתן יש להתמודד בעת נתינת העזרה היומיומית לנזקק.
 
התקשרו עכשיו ובררו פרטים מלאים 050-6879345
חברתנו מכשירה מזה שנים את צוות המטפלים שלנו, במסגרת קורסים המותאמים להנחיות והוראות ההכוונה של הביטוח הלאומי. חברת מתן מפעילה קורס מטפלות סיעודיות בפריסה ארצית, הן לעובדים ישראלים והן לעובדים זרים.
 

העסקת עובד זר וידיעת הקריטריונים

 

 

צרו קשר ונעזור לכם בטיפול באנשים שחשובים לכם + תודה:)

תפריט נגישות

בואו נהיה בקשר

דרוש עזרה לקבלת מטפל/ת ?

רוצים לברר את הזכויות לקבלת טיפול סיעודי?

בואו נעבור לטלפון...

הצוות שלנו ישמח לעזור

מחפשים עבודה עם משמעות?

עובדים סוציאלים, מטפלים ומטפלות

בסביבה חמה ובתנאים מצויינים

השאירו כאן פרטים

וניצור קשר בהקדם

גם בעיתות שלום,
וגם מלחמה
אנחנו כאן בשבלכם

הסניפים פתוחים

קבוצת מתן

דגל ישראל

Looking for Purposeful Work?

We are Hiring!

Join Us!